Seer - czyli klasa postaci charakteryzująca się magią (INT) gdzie jednak podstawową rolą nie jest atak lecz wysoka szybkość działania, tak więc w budowie Seerów obserwujemy, że największą rolę odgrywa AGI.
Sugerowana budowa pod Earth Seera na 180lvlu:
STR 0 - (252 ATK)
CON 170 - (766 DEF/ 2800HP)
INT 120 - (492 MATK)
WIS 48 - (502 MDEF/ 1100SP)
AGI 207 - (661 SPD)
po kolei o statystykach:
*STR - Seera cechuje walka magią, tak więc STR jest całkowicie zbędne.
*CON - hp jest podstawowym atrybutem każdej postaci, 170 w zupełności wystarczy.
*INT- 120 punktów w tym atrybucie jest dobrym rozwiązaniem, do odblokowania najsilniejszego czaru dla earth magów potrzeba 116 INT, a także im wyższy INT = wyższe obrażenia zadane z magii oraz możliwość obronienia się przed czarami magicznymi i debuffami.
*Agi - Podstawowa jednostka każdego seera, stąd też tutaj najwięcej punktów.
RB Earth Seer = 10%spd
Przykład 180 earth seer (207agi / 661matk) 661*10% = 727spd po rb. (+ Wit Manteau)
Będąc już Seerem, możemy wykonać Job Skill questa - czyli misje na czar specjalnie dla naszej klasy postaci (Seer)
- Foretell
Foretell - chroni 1 czlonka przed buffami przez 3 rundy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach