Autor |
Wiadomość |
Generał
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Water Seer Build |
|
Seer - jego główną zaletą jest szybkość, przydaje się do questów, w których potwory mają duży SPD, do CP, PK itp.
Dla wodnego elementu mamy głównie 2 rodzaje Seer'ów:
Water Seer - Full SPD Type - jest to Seer o bardzo dużym SPD, ma mniejsze szanse trafienia, HP, jednak nadrabia to wygórowanym SPD'em.
Dla takiej postaci najlepsze rozdanie stat (sugerowane) to:
0 STR - (252 ATK)
120 CON - (570 DEF/ok. 2k HP)
100 INT - (452 MATK)
58 WIS - (488 MDEF/ok. 1,2k SP)
267 AGI - (769 SPD)
Uwagi do statystyk:
- Seer należy to INT>STR, więc siła fizyczna jest zbędna
- 2k HP - trochę mało, jednak dzięki wysokiemu SPD można sobie poradzić
- INT - mag, więc inteligencji musi mieć, taka ilość pozwoli mieć wszystkie czary atakujące magiczne + nawet dobre trafienie
- WIS - na wszystkie asysty
- AGI - duży SPD, dzięki temu jesteśmy szybsi od większość osób, potworów
RB Water Seer = 10% SPD
Przykład 180 Water Seer (267 AGI/769 SPD) 769*10%=846 SPD po rb
Water Seer - Lower SPD Type - ten build nie ma bardzo dużego SPD, jednak wystarczający na większość rzeczy. Dzięki mniejszej ilość SPD ma więcej HP i lepsze szanse trafienia niż poprzedni build
Sugerowane staty na 180 lvl:
0 STR - (252 ATK)
180 CON - (675 DEF/ok. 3k HP)
157 INT - (566 MATK)
58 WIS - (488 MDEF/ok. 1,2k SP)
150 AGI - (558 SPD)
Uwagi do statystyk:
- Mag to mag STR nie potrzebne
- CON - mniejszy SPD, więc trochę lepsze HP, niefenomenalne, jednak wystarczające
- INT - stosunkowo duże szanse trafienia
- WIS - standardowa ilość, wystarczająca, na wszytskie asysty
- AGI - dość dobry SPD, od części potworów większy
RB Water Seer=10% SPD
Przykład 180 Water Seer (150 AGI/558 SPD) 558*10%= 614 SPD po rb
UWAGI OGÓLNE:
W obu przypadkach po rb dajemy punkty w:
- CON - jeśli chcemy więcej HP (zalecane w 2 buildzie)
- INT - większe szanse trafienia (zalecane w 1 i 2 buildzie)
- AGI - większy SPD(zalecane w 1 buildzie)
Po rb możemy dostać JS dla Seer'a. Jest to:
- Foretell
Foretell - czar trochę gorszy od JS Knighta, jakby gorsza wersja, chroni 1 członka drużyny przez assystami(3 rundy).
Ten JS jest specyficzny. Jeżeli osoba mająca go jest najszybsza w walce - przydatne. Ze względu na to, że jeżeli mamy JS, ktoś rzuci na nas np. terre - trafi. I osoba mimo, że ma JS nie zrobi ruchu. Terra natomiast zostanie ściągnięta pod koniec tury.
|
|
Pią Kwi 16 15:43:47 GMT 2010 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|